כאשר אנחנו שומעים את צמד המילים "רשתות חברתיות" ישר אנחנו חושבים על פייסבוק.
פייסבוק היא ללא ספק הרשת החברתית הכי מצליחה שקיימת עם למעלה מ-500 מיליון משתמשים פעילים שחצי מהם נכנסים בכל יום לפייסבוק ובינתיים המספרים רק הולכים וגדלים,עם אפליקציות מיוחדות וכפתור הלייק המפורסם שנמצא כיום כמעט בכל אתר פייסבוק אומרים היא ה”גוגל הבאה” ואם אתם עוסקים באיזשהו תחום של שיווק אתם חייבים מיתוג בפייסבוק.
כיום אין כמעט עסק או חברה שאין לה דף בפייסבוק אך כדי לעשות מיתוג בפייסבוק ובכלל ברשתות החברתיות חשוב לדעת בעיקר מה לא כדאי לעשות.
בשביל למתג את עצמכם בפייסבוק ושאנשים באמת ישתפו איתכם פעולה ויקשיבו לכם גם אתם צריכים לשתף איתם פעולה ולהקשיב להם,אז אל תפציצו אותם ישר בתוכן שיווקי או במוצרים שאתם מנסים למכור זה ממש כמו לשלוח ספאם באימייל או לשים מודעות פרסומת בתיבת הדואר רוב הסיכוי שהם פשוט לא יקראו והגיוני גם שימחקו אתכם מרשימת החברים שלהם.
חשוב ליצור אינטרקציה מוקדמת,הרבה לפני שבכלל תחשבו לנסות לשווק מוצר או רעיון,בשביל מיתוג בפייסבוק חשוב מאוד שתתיחסו ללקוחות הפונציאלים שלכם,לעשות לייק על פוסטים שהם פרסמו,לנסות לפרסם בעצמכם תכנים מצחיקים או מעניינים שאינם קשורים אל מה שאתם מנסים לשווק ובכך לגרור תגובות ובעיקר למלאות את הדפים בחומר איכותי מעניין ומעורר עניין,זאת הדרך הנכונה למשיכת תשומת לב חיובית.
פייסבוק היא רשת חברתית ובשביל מיתוג בפייסבוק צריך להיות חברתי!